tränat, nytt liv?

så har jag å min mor varit och testtränat på Nautilus det tar mig ungefär 5minuter att gå dit vilket är ett stort plus måste jag säga sen ingår det även bad vilket jag gillar så jag kan simma lite med på söndag ska vi gå med instruktör å sedan ska jag starta mitt "nya" liv på måndag, jag å Jon var ju faktiskt ganska duktiga med att träna i Linköping å nu ska jag ha mer tid kan man tycka, varenda kväll är ju tom i almanackan ja iaf ett tag till en tripp till Götet, Sthlm å Malmö ska planera sin å ev. Umeå med annars blir det det i vår. Nu väntar jag på att maten ska bli klar, sedan ska jag lägga mig i soffan å njuta ett avsnitt S.A.T.C känns väldigt lockande en kväll som denna hoppas på att DVD funkar nu med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0