lördag kväll

haft en mysig lördag idag vaknade tididgt, varför kan jag inte sova längre än till 8??? dock skönt att ta de lugnt på morgonen möte mamma på stan, köpte jeansleggins i grått samt en stickad tröja, fikade och hade det bra skönt att kunna titta på kläder utan att få ångest för att man vet att man egentligen inte ha råd nu kan jag unna mig lite nyt ti höst garderoben, fanns många fina tunikor som mer än gärna få flytta in i min garderob under hösten måste säga att Ljungby har blivit mycket bättre sedan jag flyttade härifrån avd det gäller utbud på kläder idag handlade jag allt på VeraModa en affär jag inte handlat från alls knappt i Linkan å Norköping. Här har de massa fint och har en bra service överlag som sagt har utbudet verkligen blivit mkt bättre ikväll har jag haft mamma å pappa på middag känns skönt med sällskap, är så tråkigt att äta ensam på måndag kommer Jon hem då får jag sällskap igen , LÄNGTAR kanske ett avsnitt S.A.T.C nu, säsong fyra ska jag börja med nu :) dock lockar sängen snart, hehe klockan är bara 22 kanske därför jag vaknar vid 8 men imorgon ska jag gymma vid 12, så bäst att vara utvilad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0