imorgon imorgon åhhh vad jag längtar

helgen spenderades i Linkan för att städA ur lägenheten ja det blev så fint så man nästan ville bo kvar ja jag vill bo kvar av en anledning till, att ha mina älskade vänner så nära, det bästa med att bo i Ryd har varit att bara kunna gå över så där en stund men nu är det ett nytt kapitel som skrivs och imorgon får vi nycklarna till den nya lägenheten ska bli spännande å se vad Jon tycker, han har ju inte sett den än så närmaste dagarna kommer vi ägna åt flytt jag hoppas jag är tillbax i verkligehten igen på måndag, dock utan internet tur att det inte är några avstånd i ljungby så jag kan hem å låna mammsens å pappsens nu kaffe å glass med min älskade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0