en dag mitt i veckan

redan onsdag, veckorna springer iväg fast idag var det segt på jobbet försöker strukturera upp mina uppgifter och få lite grepp om det hela känns bara bra just nu helgen spenderade vi fixades med lägenheten, KOsta besöktes också lite små fynd fick vi med oss hem i måndags var det Ikea som gällde även här blev lite lite kassar med oss nu saknar vi mest en ny soffa, sen är vi nog nöjda med lägenheten jag gillar den verkligen, det jag saknar sådana här dagarna när solen tittar fram på em,är vår balkong i Linköping men det är så mkt grönt utanför dörren så ett par steg och vi kan njuta av vädret nu väntar jag på att mamma ska titta förbi så vi kan ta oss ett pass på gymmet ojoj undra hur detta ska gå, inte tränat på hela sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0