söndag morgon i soffan

vaknade halv nio idag, en lagom tid känns det som, bäst att inte sova för länge för då vet jag inte om jag kommer upp imorgon förkylningen känns bättre men jag insåg igår att den inte är helt hundra. Gick ner en runda på stan, men blev snabbt trött så blev bara en snabbis i en affär, men inga köp, älsklingen behöver jeans men hans storlek är inte direkt den vanligaste i affärerna kvällen spenderade vi hemma, eller jag i soffan med S.A.T.C sett alla avsnitt + filmen nu, I love. Blir nog en vända snart igen, men först lite desperate. vare ett tag sen jag såg de första avsnitten i eftermiddag ska vi till mamma som fyllt år!! samt försöka få bort gamla soffan som står i hallen, ett ngt jobbigt hinder måste jag säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0