lördag

regnig lördag idag, blev en ganska lång shopping tur med mammsen innan idag
köpte en tunika/topp från lindex och en bas topp därifrån, hittade ytterligare en tunika men dock inte i min storlek men den klickade jag hem när jag kom hem sen samt en svart topp. Båda tunikorna var från Emma Wiklunds pink collection, fanns en massa fint i den kollektionen
en kökskniv blev en försenad födelsedags present till mig
bästa köpet var nog ändå ett par Legero Gore-tex skor, blir perfekta på skidresan och resten av vinter, så nu kan det komma snö
Vet inte vad kvällen bjuder på kanske en öl på Harrys sen
från Lindexfrån lindex
Två av mina köp från Lindex idag (Bilder från lindex.se)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0