helgen i Linköping

min snabbvist i min förra hemstad blev hellyckad måste jag säga

efter en helt okej tågresa snabbt hem till Cilla och fixa till oss och sedan ner till tåget igen och ta pendeln till målet för kvällen Norrköping. Trevligt att åka pendel igen var ju ett tag sen och en ny station hade de lagt till med
hann även säga hej till Jon som skulle åka hem hit efter att ha varit i Linköping över dagen och fixat ex-jobbs grejer
fördrink hos Maria med oss gamlingar
Sittning på Trappan med god mat, trevligt sällskap och bra underhållning
en väldigt lyckad sittningen helt enkelt
festen fortsatte sedan på ett av stadens studentboende och vid 2 kom skjutsen och hämtade oss. Hade kunnat stanna längre men när vi satte oss i bilen var vi väldigt nöjda
lördagen var seg haha Vi mådde båda som vi förtjänade men vi tog tag i våra liv och mötte upp Mia för att ta oss ut till Tornby
inredning var målet för dagen. Hittade faktiskt en julklapp eller jag tror det kommer bli en julklapp iaf
köpte även två vita lack bord som vi ska ha som soffbord en helmassa ljus och lite servetter
pizza fick avsluta mitt besök innan jag med all min packning (ja jag kände mig lite klumpig med två bord) tog tåget hem till småland igen¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0