bakis

blev en super lyckad kväll igår
pratade gamla minnen med sandra och åt å drack gott
begav hos sedan till garvaren, mkt trevligt folk där
var lägesedan jag var där var mkt roligt att festa där igen
bra musik var det med när den inte tog slut vill säga
tror de få se över sitt ljudsystem till nästa gång faktiskt
idag mår jag som jag förtjänar haha, säger det igen ska inte blanda en massa, får väl se om jag kan hålla de nästa helg haha
soffan med tv och film är min style idag, lovely
imorgon blir jag av med min hemma man, jon ska börja i halmstad imorgon så nu har han en massa att göra igen
kommer sakna att ha en hemmaman
imorgon är ju även planen att börja äta bättre vi får se hur det går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0