Julen

Julen är redan över, det går verkligen fort när man har roligt

23dec- jobbade vi var fyra stycken så produktiviteten var kanske inte den bästa, men fick det jag skulle gjort iaf.
På kvällen var tjejerna över för uppersittarkväll, vi hade en toppenkväll tillsammans och Lina vann 100pix :)

24dec -  så underbart att vakna i sin egen säng i sitt eget hem
åt en mysig julfrukost med älsklingen innan vi åkte ut till Lagan och svärisarna
trevlig jullunch med två av Jons bröder, Lovis och Indra och farmor
julen bli så mkt bättre med barn de gör att jag få mer stämning

framåt tre åkte vi in till stan för att fira med min mamma å pappa, moster, kusin och mormor
ett lugnt och behagligt julfirande

25dec -  bror med familj och syster kom hem till mamma å pappa så vi åkte dit strax efter lunch. Åt lunch med familjen delade ut klappar och lekte ed barnen, en underbar dag blev det, tråkigt att snön försvann annars hade pulka varit en bra aktivitet
en tur till Lagan och Jons bror nr3 blev det oxå, kvällen spenderade vi sedan hemma tillsammans

26dec- en tur på rean en klänning/linne/tunika blev det
utgång denna kväll med mina älskade flickor blev en toppen kväll

27dec - julen är slut, en tur till ikea med mamma å syster köpte "bänk" till hallen som jag så länge velat ha, ska fixa en dyna med kommer nog bli fin fint sen när det bli klart
middag hos mamma å pappa och sedan en lugn avslutning hemma hos oss med en ny wallander film å chips

julen kan sammanfattas som bra. Fått en massa fint och har njutit av ledigheten
nu väntar en veckas ledigt till, med två dagar i stockholm och sedan nyårsfirande i Linköping
ser verkligen framemot denna veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0