underbara sommarkvällar

idag var det inte alls lika segt att jobba
kanske kan bero på vädret som ger iaf mig en massa härlig energi

hade en härlig lunch med mammsen å systeryster idag

nu är jag just hemkommen från en tur med mammsen i raggabilen
bad i mjälen the beach of Ljungby
glass på glasstorget
det är sommar det

nu är det bara en dag kvar på 7h sen är jag ledig
eller iaf fram till den 24/8 då jag tar steget in i vuxenvärlden för jobb
gahh det känns konstigt

just nu längtar jag mest efter semester och en egen lägenhet
å såklart MADONNA
fick ett underbart sms från hanna innan om för- och efterfest på trädgårn i Götet
åhhh vilken helg det kommer bli

ett glas vin skulle nog bli en bra avslutning på dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0