svettigt

ojoj vad svettig jag blev innan städade endel i lägenheten och packade ner lite småting när Jon kom hem blev det en tur till affären för att sedan fixa dagens middag tacos, alltid lika gott efterätt blev andra halvan av den maffiga muffinsen vi åt igår spelat lite tv spel och slappa nu i soffan vid nio-tiden ska vi åka ner till stationen för att hämta Hanna imorgon börja hon skolan här, iaf för ett tag känns konstigt att inte börja igen, såg bilder från årets nolle-p saknad och lättnad är vad jag känner fick ett ryck innan att jag glömt ngt jag måste göra, som alltid på söndagar, men jag behöver ju inte plugga, jag är helt ledig, nästan iaf flytten tar ju lite tid ska bli ett underbart år, bara jobba och vara inga måsten när jag kommer hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0