shopping

idag begav sig jag mammsen å systeryster mot Ullared å gekås endel folk var det men ingen kö köpte en massa nyttiga vuxen saker i form av rengöringsmedel å grejs blev även en skaljacka, fleece, kuddar till den nya soffan som jag förhoppningsvis kan köpa inom en snar framtid, innan jul iaf, gardiner, tavlor, ugnsform, trosor, å lite annat smått och gott imorgon ska jag vara ledig, hmm undra vad jag ska hitta på en tur till mormor är nästan inplanerad får se om vi kommer iväg annars ska jag bara njuta av att vara ledig, innan jag åker hem igen för att oacka och flytta på måndag börja allvaret gahhhh, men kul ska det bli nu ska jag släcka mina små blå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0