längtan

just nu längtar jag till att livet ska bli som *vanligt* mest längtar jag efter att bo med älsklingen, att vi ska ha vårt liv tillsammans troligen kommer det dröja innan vi bor tillsammans igen men bara att ha en egen lägenheten som ändå känns som vår skulle vara underbar idag har jag å syster varit hos mormor, ätit, fikat å spelar fia en trevlig eftermiddag blev det började sedan mitt projekt att måla mina köksstolar vita, något jag började med i våras, men som jag inte riktigt hunnit med sedan, stol nr.1 är nu målad med lager nr.1, på G iaf, men det kommer ta ett tag, måste vara hos mamma å pappa för att måla vill inte göra det inne i lägenheten, men när det blir klart kommer det bli fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0