helgen i Götet

åhh vilken helg jag har haft tillsammans med världens bästa Hanna
fredagen slappade vi efter en lång sommar med jobb kan man behöva det
lördag the day, först en tur på stan, Madonna i varenda högtalare spänningen ökade
hem och fixa till sig, sedan mat på stan och ett glas vitt
Ullevi vilken arena första gången jag var där så jag måste säga att jag tyckte det var super häftigt
köpte oss varsin super cool t-shirt

vid 21.45 kom hon så då äntligen och vilken show, ja det var en berg-ochdalbana som någon recencent uttryckte sig, men hela showen var underbar en helhelt som jag älskade
kunde inte alla låtar men det mest åhh vad jag njöt

med trötta ben gav vi oss hemåt efterfest hade vi själva :)

söndagen en slappe dag med lite secon hand shopping å Ikea
blev lite små inköp till min nya lya

kvällen spenderade vi vid tvn

måndag mer shopping mest inredning eftersom jag denna dag tackade jag till en lägenhet i Ljungby, inte sett den själv men jag litar fullt på min mamms å syster
kvällen avslutade vi på liseberg, ett glas rött, spel, å lite allsång var en bra avslutning på en lyckad helg

idag tog vi så tåget hemåt mot Värnamo å sedan till Ljungby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0