första dagen

utvärdering av första dagen = lyckad massa nytt, men känns väldigt skönt att jag känner alla och de mig att jag kan huset å endel rutiner fick fin fin blomma, sådant uppskattas nu ska det beställas massa grejor tll rummet, hur ska jag veta vad som behövs?? Imorgon ska vi ut och checka avlopp sen får vi se vad dagen har att bjuda på kanske ett pass på gymmet, känns som att jag måste komma igång, sommaren har bjudit på alldeles för lite träning var en runda på simmet efter jobbet ( ja jag vet, jag har svårt för att inte göra någontingalls) blir nog lite grupper eller något, ska bli superduper nu är jag alldeles för trött för att vara upp, sängen nästa, det tar på krafterna att vara ny på jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0